25 مدل برتر کارواش خانگی با قیمت روز
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت


کارواش خانگی ارزان قیمت کارواش خانگی محصولی عالی برای شستشو و نظافت و از بین بردن آلودگی انواع وسایل از جمله اتومبیل ، موتور سیکلت ، حیاط خانه ، پله های آپارتمان ، دیوار و غیره است. خرید یک کارواش خانگی و استفاده صحیح از آن امروز می تواند در کاهش زمان نظافت و همچنین ایجاد پس انداز برای عزیزان شما نقش بسزایی داشته باشد ، بنابراین در این مقاله می خواهیم در مورد موارد مهم هنگام خرید کارواش صحبت کنیم. قیمت. این می تواند بسیار مهم باشد ، بیایید با شما صحبت کنیم.

نکات مهم هنگام خرید کارواش خانگی
وزن مناسب: اولین نکته ای که هنگام خرید کارواش خانگی باید به آن توجه کنید ، قیمت و اندازه دستگاه مورد نظر شماست. به یاد داشته باشید که کارواش مورد نظر شما باید در محیط های غیرصنعتی و بزرگ استفاده شود ، بنابراین باید از وزن مناسبی برخوردار باشد و از اندازه و طرح قابل قبولی برای تسهیل حرکت برخوردار باشد.

طول سیم برق: تقریباً تمام دستگاه های پمپاژ در دنیا از جریان مستقیم تغذیه می کنند و در این بین ، داشتن یک کابل بلند که این نوع دستگاه را به منبع تغذیه مورد نیاز متصل می کند ، باعث راحتی بیشتر شما در استفاده از کارواش های خانگی نیز می شود و کمبود آن را کاهش می دهد. از پریز برق در بعضی از نقاط تا حد قابل قبولی برای شما برخوردار است.

موتور سیکلت قدرتمند: مراقب باشید اگر چندین بار از ماشین شستشوی منزل خود برای شستن هر قسمت از محیط شخصی خود استفاده می کنید ، زمان زیادی را صرف خواهید کرد و انرژی زیادی از دست خواهید داد! بنابراین هنگام خرید یکی از این پاک کننده های خانگی ، حتماً قدرت موتور به کار رفته در ساخت آن و همچنین قدرت پاشش آب از داخل دستگاه به بیرون را در نظر بگیرید.

کاربرد شوینده ها: این مورد را می توان برای بسیاری از شما خریداران عزیز نیز مهم و مهم دانست. کارواش های خانگی امروزه مدل ها و انواع مختلفی دارند که یکی از آنها کارواش با مخزن مخلوط کردن مواد شوینده با آب است که مطمئناً فقط در هنگام شستن ماشین یا وسیله ای بسیار کثیف و کثیف قابل مشاهده است. این امر به زیبایی فوق العاده ای تبدیل شده است که در برخی کارواش های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

حالت های مختلف شستشو: برخی از این پاک کننده های خانگی توانایی پاشش آب یا حتی مواد شوینده از داخل مخزن را با حالت های مختلف مانند: پاشش مستقیم و پاشش غیرمستقیم از زوایای مختلف دارند که این نیز یک ویژگی است. می تواند برای اکثر خریداران شستشوی ماشین در خانه بسیار مهم و قابل توجه باشد.

قیمت نهایی: اما آخرین چیزی که همیشه برای تعداد زیادی از خریداران ایرانی حتی از کیفیت کلی محصول اهمیت بیشتری دارد ، قیمت آن محصول است. قیمت کارواش خانگی با توجه به مشخصات و قدرت دوچرخه و همچنین اشکال در ظاهر آن مانند: اندازه ، طرح ، رنگ ، وزن و ... تعیین می شود و لازم نیست به فکر خرید یکی از آنها باشید. این تمیز کننده های خانگی. آماده سازی زیرا گران است. بهتر از سایر کارواش های خانگی موجود در بازار است ، بالاخره بهتر و با کیفیت تر.

تاکنون با چند نکته در مورد انتخاب و خرید کارواش مناسب آشنا شده ایم. در زیر لیستی از 25 کارواش خانگی با کیفیت و محبوب در بازار ایران برای شما آورده شده است. همه این کارواش ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. به یاد داشته باشید که با کلیک بر روی تصویر یا دکمه زیر هر مورد ، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری در مورد محصول بدست آورید.
بهترین کارواش خانگی
راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی کارواش:
کارواش خانگی دستگاهی است که به طور معمول از 700000 تن شروع می شود و قیمت برخی از مدل ها تا 20 میلیون تن است (توجه داشته باشید که اهمیت کارواش خانگی صنعتی نیست). اما نکته مهم این است که بهترین کارواش برای شما لزوما گرانترین نیست. اگر از کارواش فقط برای تمیز کردن دوچرخه استفاده می کنید ، در اطراف پارکینگ و خاک معمولی که ماندگاری بالایی ندارد ، یک مدل معمولی با فشار حدود 100 برابر نیاز شما را برآورده می کند. 100 بار کارواش به عنوان کارواش کم توان طبقه بندی می شود.

کارواش های میان برد دارای فشار 110 بار هستند و برای کارهای تخصصی تر از جمله تمیز کردن پاسیو ، محافظ ، ماشین ، رنگ خارجی و .. از کارواش های قدرتمند فشار 120 بار و بیشتر استفاده می شود و برای کارهای سنگین استفاده می شود مانند نظافت در جاده ها ، سنگ ها ، اتوبوس ها ، کامیون ها و ..

اگرچه همیشه استثناهایی برای محصولات وجود دارد ، اما معمولاً هر چه بیشتر هزینه کنید ، لوازم بیشتری به دستگاه شما نیاز دارد تا در روند تمیز کردن به شما کمک کند. این لوازم جانبی شامل انواع مختلف برس برای سطوح مختلف ، برس مخصوص کارواش ، لنزهای مخصوص ، نازل توربو ، نازل جت ، محلول های تمیز کننده ، نازل مخصوص جداگانه و ... می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: